تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
مطالبات روستای کوره در حضور فرماندار لارستان مطرح شد
23 دي 1393   15:38:24 |  اوز > اجتماعی
مطالبات روستای کوره در حضور فرماندار لارستان مطرح شد

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان مسایل ومشکلات مردم روستای کوره مورد بررسی قرار گرفت.
 

به گزارش روابط عمومی شهرداری اوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق محمد حسین آتش فراز بخشدار اوز و تعدادی از مسوولین ادارات شهرستان ،به روستای کوره بخش اوز سفر کردند واز نزدیک به بررسی مسایل ومشکلات و نیازمندیهای مردم این روستا پرداختند.
 
معاون استاندار ابتدا در محل دارالقرآن این روستا حضور یافت و با قشرهای مختلف مردم دیدار و گفتگو نمود. در این دیدار عبدالعزیز منصوری امام جمعه کوره به نمایندگی از اهالی این روستا به فرماندار و دیگر مسوولین شهرستان لارستان خوش آمد گفت. وی در ادامه در سخنانی از فرماندار و مسئولین شهرستان خواست که در راستای اتمام سه راهی گلار – کوره، کاهش قیمت زمین، شبانه روزی شدن درمانگاه کوره، اتمام کمربندی، اتمام مجموعه ورزشی، اختصاص پزشک به مرکز بهداشت و درمان کوره و واگذاری زمین در شهرک همت نمایند.
 
در ادامه دکتر عباس نصری رئیس مرکز بهداشت لارستان هم گفت: به همت دولت تدبیر و امید طرح تحول نظام سلامت در حال انجام است و در این خصوص کمبود نیروهای بهورز جبران خواهد شد و دولت تمام انرژی و توان خود را در برابر سلامت مردم گذاشته است.
 
سپس علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: جهت اختصاص زمین درمحل شهرک این موضوع را در جلسه ای تخصصی با حضور ادارات بنیاد مسکن و منابع طبیعی حل می کنیم و برای مرتفع نمودن دیگر مشکلات و درخواست ها هم به جد پیگیری می نماییم .
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به ::پرتال اطلاع رسانی شهرداری اوز لارستان:: می باشد.

آدرس: