تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
3 توانمندی اوز در حوزه صنعت، معدن و تجارت
17 دي 1393   14:28:15 |  اوز > اجتماعی
3 توانمندی اوز در حوزه صنعت، معدن و تجارت

رئیس اتاق صنعت، معدن و تجارت استان فارس در جمع کارآفرینان اوز گفت: در بخش اوز سه توانمندی قوی وجود دارد که باید از آن حداکثر استفاده را ببرند
 

 1-تخصص غالب مردم در تجارت که بحث تجارت را می توان منشاء حرکت های مهم دانست 2-ارتباط با خارج از کشور 3-منابع مالی و انسانی.
 
مسعود راثی افزود: در این بخش با وجود کارگروه صنعت و اشتغال می توان از انرژی نوین بویژه خورشید بهره گرفت. چون در منطقه شما بطور توسط 300 روز در سال دارای انرژی خورشید بود، و این منبع پایان ناپذیر است.
 
وی بخش اوز را مستعد گردشگری دانست و اضافه کرد که صنعت گردشگری در کشورمان در حال رشد است و در بخش صنایع دستی نیز می توانید سرمایه گذاری کنید چون سهم بخش صنایع دستی در تولید ناخالص ملی 3 درصد است ولی صنعت خودروسازی زیر 3 درصد است. وی در زمینه مشاوره و تاسیس پارک علم و فن آوری در اوز قول مساعد داد.
 
در این جلسه بخشدار اوز، مسئول خانه فرهنگ و عضو کارگروه صنعت و اشتغال، سردبیر عصر اوز، مسئول انجمن گردشگری و نماینده انجمن خیریه و یکی از کارآفرینان در مورد مسائل و مشکلات و توانمندی های بخش اوز صحبت کردند. و در پایان از کارگاه تولید البسه که توسط بانوان تاسیس شده بو بازدید شد.
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به ::پرتال اطلاع رسانی شهرداری اوز لارستان:: می باشد.

آدرس: