تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
فعالیت شهرداری الکترونیک اوز به زودی آغاز می شود
7 دي 1393   00:50:38 |  عناوین ویژه > 
فعالیت شهرداری الکترونیک اوز به زودی آغاز می شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری اوز ، نوید خادم پور تحول در نحوه ارائه خدمات را یکی از مهمترین اولویت های شهرداری می داند، با اشاره به آغاز فرآیند تبدیل شهرداری اوز به یک مجموعه تمام الکترونیکی، گفت: در دنیای امروز عنصر «وقت» از اهمیت و بسیاری برخوردار است و شهرداری به عنوان یک نهاد مردمی باید زمینه ای را فراهم کند که شهروندان در این باره سود ببرند.

وی با بیان این مطلب، الکترونیکی شدن بخش اعظم خدمات شهرداری را پاسخ به یک نیاز اساسی دانست و خاطرنشان کرد: بسیاری از خدمات همچون پرداخت عوارض گوناگون، پیگیری درخواست های مختلف از شهرداری، ارتباط مستقیم و بی واسطه با مدیران، امکان دسترسی به سوابق پرونده های جاری و اطلاع از آخرین قوانین و مقررات تنها بخشی از خدماتی است که می توان در طرح جدید به شهروندان ارائه کرد.
 
زیرساخت ها آماده است
مهمترین بخش انجام این طرح عظیم تدارک زیرساخت های مورد نیاز در جهت ارائه خدمات الکترونیکی است که بخش عمده آن آماده شده و سایر قسمت های مورد نیاز نیز در دست تدارک است.
 
خادم پور با اشاره به این موضوع، که هنوز برخی نرم افزارهای ارائه خدمات الکترونیکی شهرداری به طور کامل وارد چرخه نشده اند که طی روزهای آینده مقدمات این کار فراهم خواهد شد.
 
وی یادآور شد: هم اکنون مراحل اجرای طرح شهرداری الکترونیکی توسط کارشناسان شهرداری با جدیت پیگیری می شود به زودی در دسترس شهروندان قرار خواهد گرفت.
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به ::پرتال اطلاع رسانی شهرداری اوز لارستان:: می باشد.

آدرس: