تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
طرح ساماندهی پسماندهای ساختمانی و عمرانی را حمایت کنیم
27 شهريور 1399   09:51:05 |   > 
طرح ساماندهی پسماندهای ساختمانی و عمرانی را حمایت کنیم

طرح ساماندهی پسماندهای ساختمانی و عمرانی در روز چهارشنبه 1399/06/26 با حضور بخشدار مرکزی، شهردار، رئیس پلیس راهور، رئیس مرکز بهداشت، کارشناسان شهرداری، اعضای کمیته مردمی پسماند شهری و رانندگان برگزار گردید

طرح ساماندهی پسماندهای ساختمانی و عمرانی را حمایت کنیم
 
 
مهندس مسعود کراماتی شهردار اوز: محیط زیست نعمتی خدادادی و ارزشمند است که می بایست در حفظ و نگهداری از آن تلاش و سهم نسل های آینده را حفظ نمائیم.
 
شهردار اوز که در جلسه  تحویل کارت تردد رانندگان وسایط حمل و نقل پسماندهای ساختمانی وعمرانی شهر به اتفاق مهندس آقایاری بخشدار مرکزی شهرستان، سروان حسنلی رئیس پلیس راهور شهرستان، مهندس دشتگرد رئیس مرکز بهداشت شهرستان و اعضای کمیته مردمی وکامیونداران سطح شهر حضور داشت، مسئولیت همگان در حفظ محیط زیست و بهداشت و سیمای مطلوب شهری مهم و هماهنگی و همکاری تمامی ادارات از جمله بهداشت، آموزش و پرورش، پلیس راهور، محیط زیست و نهادهای دولتی و عمومی را در حفظ و نگهداری محیط زیست امری ضروری دانست و تاکید کرد: همه باید با همکاری مناسب با هم تلاش نمایند تا محیطی سالم و به دور از مخاطرات طبیعی در شهرستان داشته باشیم و یکی از اساسی ترین راه های کاهش معضلات زیست محیطی در سطح شهرستان را آموزش، فرهنگ سازی و جلب مشارکت مردم عنوان نمود.
 
مهندس کراماتی انجام کار و مدیریت شهر برای چنین مردمی دلسوز باعث افتخار من است و همچنین حضور اعضای کمیته مردمی پسماند شهری و کامیونداران را در جلسه 26 شهریور ماه یکی از افتخارات شهر فرهنگی اوز دانسته و آمادگی شهرداری را برای ساماندهی مطلوب حمل و نقل و دفع پسماندهای ساختمانی و عمرانی اعلام کرد و از همکاری صمیمانه کارکنان شهرداری، پلیس راهور، فرمانداری، بخشداری، بهداشت محیط و سمنها و مردم تشکر و قدردانی نمود.
 
 
 
مهندس سینا آقایاری بخشدار مرکزی شهرستان در جلسه کمیته ساماندهی حمل و نقل نخاله های ساختمانی و عمرانی از تلاش های مسئولین و شهرداری و ادارات سطح شهر تشکر و عنوان نمود: شاهد افزایش ساخت و سازهای شهری هستیم. این ساخت و سازها هم پیامدهای مثبت به همراه دارد و هم تبعات منفی. تبعات منفی آن معضلات پسماندهای ساختمانی وعمرانی است که باعث مخاطرات بهداشتی و آلودگی می شود و در حفظ بهداشت همه ارگان ها باید به کمک مدیریت شهری بیایند.
 
 
 
سروان حسنلی رئیس پلیس راهور شهرستان از اعضای کمیته ساماندهی وسایط حمل و نقل پسماندهای ساختمانی و عمرانی از صدور کارت تردد توسط شهرداری و پلیس راهور برای فعالیت قانونمند حمل و نقل گفت و رانندگان را به رعایت قانون فراخواند و در این زمینه پلیس راهور پس از شناسایی از فعالیت خودروهای فاقد کارت تردد جلوگیری می‌کند و شهرداری نیز بر فعالیت ها نظارت دارد.
 
 
 
مسعود باقرزاده کارشناس خدمات شهر شهرداری اوز تشکیل کمیته مردمی پسماند شهری با دستورالعمل خاص و به صورت قانونمند را از خلاقیت های مهندس کراماتی شهردار اوز عنوان و از کامیون داران و صاحبان وسایط حمل و نقل برای ساختن الگویی در سطح شهرستان همکاری همگانی را خواستار شد . باقرزاده صدور کارت تردد را پیرو جلسه مورخه 1399/05/07 با همکاری پلیس راهور عنوان و همکاری کمیته مردمی پسماند شهری را ارج نهاد.
 
 
 
محمد فروغی نماینده کمیته مردمی پسماند شهری نیاز توسعه و پیشرفت شهرها را مشارکت شهروندان دانسته و از تجربیات موفق در سطح شهرستان اوز از جمله مهار کوید19 با تلاش و مشارکت جمعی سخن به میان آورده وآمادگی کمیته مردمی پسماند شهری را در برنامه ها اعلام نمودند و از بخشداری مرکزی، شهرداری، مرکز بهداشت، پلیس راهور در پیگیری روزانه مشکلات و معضلات شهری و شهروندان تقدیر و تشکر نمودند.
 
 
 
در پایان کارت تردد تعدادی از رانندگان حاضر در جلسه با اخذ تعهدنامه توسط بخشدار مرکزی، شهردار، رئیس پلیس راهور و رئیس مرکز بهداشت تحویل و رانندگان به صورت داوطلبانه تا ساعت 13 نسبت به حمل قسمتی از پسماندهای تقاطع خیابان محیط زیست و بلوار ابوذر غفاری به صورت نمادین اقدام نمودند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
مالکان و رانندگان محترم می توانند فرم تعهد نامه را از لینک ذیل دریافت و با تکمیل کردن فرم تعهد نامه آن را به شهرداری اوز تحویل نمایند.
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به ::پرتال اطلاع رسانی شهرداری اوز لارستان:: می باشد.

آدرس: