تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
بازدید مجتمع آموزشی-فرهنگی مهر و ماه کرانی از واحد آتش نشانی شهرداری اوز
11 مهر 1398   21:58:37 |   > 
بازدید مجتمع آموزشی-فرهنگی مهر و ماه کرانی از واحد آتش نشانی شهرداری اوز

مجتمع آموزشی-فرهنگی مهر و ماه کرانی اوز به مناسبت 7 مهرماه روز آتش نشانی و 9 مهرماه روز سالمند بهمراه پدربزرگها و مادربزرگهای خود و مربیان و کادر اجرایی مدرسه از واحد آتش نشانی شهرداری اوز بازدید کردند

مجتمع آموزشی-فرهنگی مهر و ماه کرانی اوز به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش نشانی و نهم مهرماه روز سالمند و به منظور ارتقای سطح دانش و آگاهی دانش آموزان و نونهالان و همچنین آشنایی آنان با قشر جان بر کف آتش نشانان، در روز دهم مهرماه به همراه پدربزرگها و مادربزرگهای خود، مربیان و کادر اجرایی مدرسه بازدیدی از واحد آتش نشانی شهرداری اوز داشتند.
 
موارد آموزشی را عنوان کرده تا در صورت بروز حادثه بتوانند کنترل عمل را بدست بگیرند و کمتر دچار آسیب دیدگی شوند و نیز در مورد نکات ایمنی، کار با کپسول ضد حریق اطلاعاتی ارائه نمودند.
 
این مانور از ساعت 9 صبح با حضور گرم کارکنان زحمتکش واحد آتش نشانی و پدربزرگها و مادربزرگهای عزیز، نونهالان و جمعی از اولیا آنان در محل آتش نشانی شهرداری اوز برگزار شد.
 
یکی از اهداف این بازدید تکریم از پدربزرگها و مادربزرگها بود؛ جوانان دیروزی که تنها یک آرزو دارند و آن این است که در خانه ای آرام در کنار فرزندان و نوادگان خویش روزهایشان را سپری نمایند.
 
در پایان با کیک و شیرینی و چای از مهمانان پذیرایی شد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
روابط عمومی شهرداری اوز

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به ::پرتال اطلاع رسانی شهرداری اوز لارستان:: می باشد.

آدرس: