تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
این جلسه به ریاست محمود محبی و با حضور اعضای شورا، شهردار، مدیر روابط عمومی و کارشناس شهرداری در دفتر شورا برگزار گردید
3 ارديبهشت 1398   23:22:15 |   > 
این جلسه به ریاست محمود محبی و با حضور اعضای شورا، شهردار، مدیر روابط عمومی و کارشناس شهرداری در دفتر شورا برگزار گردید

دومین جلسه شورای اسلامی شهر در سال 98 به ریاست محمود محبی و با حضور اعضای شورا، شهردار، مدیر روابط عمومی و کارشناس شهرداری در دفتر شورا برگزار که از ساعت 17:30 شروع و در ساعت 19:30 خاتمه یافت

به گزارش روابط عمومی شهرداری اوز دومین جلسه شورای اسلامی شهر در سال 98 به ریاست محمود محبی و با حضور اعضای شورا، شهردار، مدیر روابط عمومی و کارشناس شهرداری در دفتر شورا برگزار گردید.
 
در ابتدای جلسه به بررسی تعداد 5 پرونده مطرح شده از سوی کارشناس شهرداری آقای مهندس فقیهی پرداخته شد. همچنین گزارشی از وضعیت ساختمان تجاری شهرداری رو به روی پاساژ افشاری ارایه و انجام سم پاشی، تخلیه آب و شروع به کار جهت ساخت پروژه در طبقات زیرزمین، همکف و اول از جمله اقدامات صورت گرفته دانسته شد.
 
در ادامه جلسه اعضاء ضمن طرح مسایل و مشکلات شهر و بررسی آن با شهردار با ارایه توضیحاتی از جانب شهردار در خصوص روند ساخت ساختمان شورا در محل جدید و با حضور 2 تن از شهروندان در جلسه شورا ادامه یافت.
 
در پایان جلسه مهندس کراماتی ضمن تبریک به مناسبت روز شورا توضیح دادند که جلسه ای در شنبه شب 7 اردیبهشت با هدف بزرگداشت روز شورا و هم اندیشی با معتمدین و مردم اوز در سالن آمفی تئاتر کتابخانه عمومی اوز در ساعت 21 برگزار می شود.
 
این جلسه از ساعت 17:30 شروع و در ساعت 19:30 به پایان رسید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اوز

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به ::پرتال اطلاع رسانی شهرداری اوز لارستان:: می باشد.

آدرس: