تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
بهار شاعرانه، آخرین جلسه انجمن ادبی در سال 1393
25 اسفند 1393   08:40:57 |  فرهنگی-هنری > 
بهار شاعرانه، آخرین جلسه انجمن ادبی در سال 1393

انجمن ادبی خانه فرهنگ اوز، 24 اسفند، آخرین جلسه خود در سال 1393 را با نام "بهار شاعرانه" به پیشواز بهار، در دل طبیعت اوز برگزار کرد.

به گزارش پرتال اطلاع رسانی شهرداری اوز جلسه با صدای سرنای معروف تحویل سال، اثر دهلچی، و خوانش شعری بهاری، توسط غزل خواجوی آغاز شد. دبیر انجمن آقای محمد خواجوی پس از خیر مقدم به اعضای انجمن، بویژه مهمانان، بیان کردند که هدف از این جلسه، سلامی دوباره به آغاز زندگی در فصل بهار است که جدا از دغدغه های روزمره،انجمن را هم به بهانه ای برای شکستن حال و هوای زمستانی اعضا تبدیل کرده ایم.
 
در ادامه دبیر انجمن با گزارش مختصری از سابقه تشکیل انجمن و معرفی اعضا، از سردبیر و رییس شورای سرپرستی عصر اوز به نیکی یاد کرد و گفت : آنان پیوسته در اوز حامی و مشوق انجمن ها، بویژه انجمن ادبی بوده اند. در این برنامه دوستان شاعر و ادب دوست به شعر خوانی با موضوع بهار پرداختند که همزمان با شعرخوانی، جناب آقای حمید مصدقی به "نی نوازی" پرداخت و حس خوبی به شعرخوانی و شعر شنوی حاضرین داد و پس از آن با صدای دلنشین خود، با انتخاب شعری از سعدی، بصورت سنتی به آوازخوانی پرداخت.
 
سفره هفت سین هم به نیت استقبال از سال نو به زیبایی خودنمایی میکرد که تدارکات آن را خانم ها: فریناز تورانی و صدیقه رضایی عهده دار بودند.
 
در این جلسه به غیر از اعضای انجمن ادبی، میهمانان بزرگواری همچون آقایان احمد خضری(سردبیر عصر اوز)،عبدالعزیز خضری(رییس شورای سرپرستی عصر اوز)،مرتضی هاشمی(مسءول خانه فرهنگ) و خانم فروغ هاشمی(سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز)حضور داشتند. در پایان با پذیرایی از حاضرین، جلسه با امید به آینده پایان یافت.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به ::پرتال اطلاع رسانی شهرداری اوز لارستان:: می باشد.

آدرس: