تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
نشست تخصصي «عكاسي ايده‌ محور» با حضور عکاسان جنوب فارس و هرمزگان در اوز برگزار شد
18 اسفند 1393   16:15:41 |  فرهنگی-هنری > عکاسی
نشست تخصصي «عكاسي ايده‌ محور» با حضور عکاسان جنوب فارس و هرمزگان در اوز برگزار شد

شهر اوز و انجمن عکاسی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه بزرگ پیام نوراوز ، جمعه و شنبه این هفته (15 و16 اسفندماه93) میزبان یکی از اساتید بزرگ عکاسی کشورمان بودند.
 

به گزارش پرتال اطلاع رسانی شهرداری اوز نشست اصلی عصر جمعه 15 اسفند ماه 1393 با حضور و گردهم آیی عکاسان منطقه جنوب فارس وهرمزگان (اوز , لارستان , لامرد, گراش, خنج , بستک و بندر عباس) در محل سالن پروین اعتصامی دانشگاه پیام نور اوز، برگزار شد و جلسه همفکری با حضور اعضای انجمن عکاسی اوز روز شنبه در محل خانه فرهنگ برپا و از تجربیات محسن بایرام نژاد استفاده شد.
 
وی ضمن تاکید بر متفاوت بودن شهریکدل و بامحبت اوز و هنرمندان معصوم این شهر از حضور در اوز ابراز خوشحالی کردند و دانشگاه پیام نور و خیر محترم آقای منصورفقیهی نژاد و سایر خیرین فرهنگی اوز را نمونه و خاص در کشور معرفی کردند .
 
محسن بایرام نژاد ، نویسنده ،مترجم و عکاس و مدرس عکاسی در دانشگاه است که تاکنون کتاب‌هایی چون «دربارۀ نگاه به عکس‌ها» (انتشارات حرفه: هنرمند) / «ماهیت عکس‌ها» (انتشارات مرکب سپید) / «زبان عکس» (انتشارات حرفه: هنرمند)/ «نمادهای عکاسی (قرن بیستم) (انتشارات مرکب سپید)/ «عکاسی و سینما» (نشر مرکز) / «عکاسی و ادبیات» (انتشارات حرفه: هنرمند) با ترجمه‌ی او منتشر شده است.
 
با سپاس فراوان از خیرفرهنگی و بزرگوارشهر اوز ، آقای منصور فقیهی نژاد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز و تمامی مسولین و هیات امنای دانشگاه پیام نور که در برگزاری این دو روز عکاسانه در شهر اوز نهایت همکاری را داشتند .
 
علاقه مندان می توانند گزارش تخصصی این نشست را در لینکی از سایت وزین عکاسی کشورمان (عکسخانه ) به آدرس http://akskhaneh.com/story/mohsen-bayramnejad-workshop-news مشاهده کنند .
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به ::پرتال اطلاع رسانی شهرداری اوز لارستان:: می باشد.

آدرس: