تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
مراسم شصتمین سال تاسیس شهرداری اوز برگزار شد
18 بهمن 1393   12:50:35 |  شهرداری اوز > 
مراسم شصتمین سال تاسیس شهرداری اوز برگزار شد

به مناسبت شصتمین سال تاسیس شهرداری اوز با حضور جمع کثیری از مردم علاقه مند، فرمانداران لارستان و گراش ،شهرداران منطقه لارستان ، امام جمعه لار و اوز ، بخشدار، روسای ادارات، معتمدین در ساعت 19:30 روز پنجشنبه 93/11/16 در سالن پروین اعتصامی دانشگاه پیام نور اوز برگزار شد.
 

به گزارش پرتال اطلاع رسانی شهرداری اوز در این مراسم پس از تلاوت قرآن و سرود جمهوری اسلامی ایران و اجرای کلیپ اوز سپس حاج شیخ عبدالعزیز قاضی زاده امام جمعه اوز ضمن خوشامد گویی و تبریک دهه فجر و بیان استعدادهای این شهر و شهرداری بیاناتی ایراد نمود. جعفر راستگو ریس شورای اسلامی اوز با ابراز خشنودی و تبریک به شهرداری و این که اوز با قدمت 60 سال سابقه شهرداری جا دارد به شهرستان شدن ارتقاء پیدا کند اظهار امیدواری کرد.
 
نجیب زاده فرماندار ویژه لارستان نیز در این مراسم ضمن اشاره به این که بعد از انقلاب پیشرفت های زیادی داشته ایم. حضور در راهپیمایی 22 بهمن و هر چه باشکوهتر برگزار کردن اشاره کرد. وی قدمت تاریخی تشکیل شهرداری و این که از کنار بعضی مناطق به سادگی نمی توان گذشت و اوز هم یکی از همین امر مهم می باشد که از کنار آن نمی توان گذشت و باید افتخار کنید که یک اوزی هستید را عنوان کرد.
 
فرماندار لارستان افزود:جمعیت ما ترکیبی از شیعه و سنی است که با وحدت و برادری در کنار هم زندگی می کنند و این را مدیون علما و روحانیون مان در منطقه هستیم و امید است و انشالله اوز هم به آنچه استحقاق دارد برسد.
 
سپس محمدعلی پیرزاد یکی از سرپرستان پیشکسوت شهرداری تاریخچه شهرداری را تشریح کرد.
 
 آخرین سخنران نوید خادم پور شهردار اوز بود که با تشکر از حضار و با اشاره به کارهای انجام شده برای زیبای شهر اعلام کرد که شهرداری در همه حال و با کمک مردم آماده خدمتگزاری به شهر است.
 
این مراسم با اجرای برنامه های متنوع هنری هنرمندان گروه اناشید اوز ، موسیقی و شعر اوز توسط آرش امیدوار، گروه موسیقی سنتی ایراهستان لار و همچنین بیان اشعار طنزی توسط راشد انصاری ( خالو راشد) طنر نویس و روزنامه نگارمشهور بود. اهدای لوح و تندیس به شهردار اوز، سایر شهرداران و مقامات مسوول شهر و صرف شام پابان بخش مراسم بود.
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به ::پرتال اطلاع رسانی شهرداری اوز لارستان:: می باشد.

آدرس: