جستجو:  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر : 10468 زمان مخابره: 23 بهمن 1400 -- 09:51:00 | تعداد بازدید: 299 نسخه چاپی

مخزن آب ۵ هزار مترمکعبی مردمی به بهره برداری رسید

در مورخه ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ مخزن آب ۵ هزار مترمکعبی مردمی شهر اوز با حضور دکتر حسین زاده نماینده مردم شریف لار، گراش، خنج، اوز در مجلس شورای اسلامی، دکتر محبی پور معاون سیاسی، امنیتی، انتظامی استانداری فارس، دکتر طهماسبی مدیرکل امور شهری استانداری فارس، دکتر موسوی قائم مقام شرکت آبفای استان فارس، فرماندار فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده نیروی انتظامی، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، ائمه جمعه و جماعت و روسای دیگر ادارات شهرستان اوز، خیرین و مردم شهرستان اوز افتتاح و به بهره برداری رسید. در ابتدای مراسم پس از قرائت قرآن کریم
 
مهندس علی اصغر علیپور فرماندار شهرستان اوز: ضمن عرض سلام و خیر مقدم به مهمانان حاضر در مراسم و تبریک دهه مبارکه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی اطلاعات و توضیحاتی از نحوه ساخت پروژه مخزن آب ۵ هزار متر مکعبی مردمی به مهمانان ارائه دادند.
 
ابراهیم احمدی عضو هیئت امنای موسسه خیریه سلمان فارسی: با سلام و خیر مقدم به مهمانان گرامی و تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی بیان کردند که مشارکت و پیگیری مردم دو عامل موثر در ساخت و بهره برداری مخزن آب ۵ هزار مترمکعبی مردمی بوده است.
 
مهندس مسعود کراماتی شهردار اوز: عرض سلام و خیر مقدم خدمت مسئولین و مهمانان و تبریک دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشتند آب و وجود مخازن آب در منطقه به دلیل نبود چاه های پشتیبان بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا در حال حاضر آب مصرفی مردم از سد سلمان تامین می شود اگر به هر دلیلی آب قطع شود مردم دچار کمبود آب و با مشکل مواجه می شوند. در همین راستا ساخت مخزن پنج هزار مترمکعبی مردمی در سال ۱۳۹۹ با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان به صورت مشارکتی آغاز و در سال ۱۴۰۰ پایان و به بهره برداری رسیده است.
ایشان افزودند جهت تقویت اعتماد مردم و شرکت در پروژه های مردمی و دولتی که به صورت مشارکتی میباشد نیاز و ضرورت دارد که پروژه های نیمه تمام دولتی امثال مدارس و مخزن آب دولتی با تامین اعتبار اتمام و بهره برداری برسد.
 
 
 
 
 


M    M

 

نظرات ارائه شده

نظرات

ارسال نظر
ارسال به دوستان
نام
پست الکترونیک
آدرس وبسایت یا وبلاگ
نظرشمــا    
. نظراتی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود*
کد امنیتی:   
ارسال نظر
10468

 
07 ارديبهشت 1403 , 17 شوال 1445 , 2024 April 25

آخرین اخبار
پربیننده ترین اخبار