جستجو:  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر : 10345 زمان مخابره: 9 ارديبهشت 1399 -- 14:02:03 | تعداد بازدید: 760 نسخه چاپی

نهم اردیبهشت ماه 1399 سالروز روز شوراها، از شورای اسلامی شهر اوز تقدیر شد

امروز نهم اریبهشت ماه 1399 با حضور امام جمعه اوز، فرماندار، معاون فرماندار، شهردار، مسئول اتاق اصناف و پرسنل شهرداری در سالروز روز شوراها از شورای اسلامی شهر اوز تقدیر شد
 

امروز نهم اردیبهشت ماه 1399 امام جمعه اوز، فرماندار، معاون فرماندار، شهردار، مسئول اتاق اصناف و پرسنل شهرداری با حضور خود در دفتر شورا، از اعضای محترم شورای اسلامی شهر اوز تقدیر به عمل آوردند.
 
 
در ابتدا امام جمعه ابتدا ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و تبریک به اعضای شورا به مناسبت روز شوراها، شورا را از آموزه های دین مبین اسلام برشمرد و از تک تک اعضای شورا تشکر کرد و برایشان آرزوی موفقیت کردند.
 
 
در ادامه جلسه مهندس علیپور فرماندار شهرستان اوز ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، رمضان را راه رستگاری برای مردم دانستند و به نمایندگی از شورای تامین شهرستان ، روز شورا را خدمت اعضای شورا تبریک گفتند و شورا را بازوی فرهنگی - اجتماعی فرماندار دانستند و افزودند که شورایی موفق هستند که در امور کارهای مردم مطالبه گر باشند. در ادامه صحبت های فرماندار، برای پیگیری استقرار ادارات در آینده نزدیک خبر دادند و تمام سعی من این است که از افراد بومی متعهد استفاده کنیم و در پایان صحبت هایشان ضمن تشکر از شهردار در همه کارهای شهر، وحدت، همدلی و آبادانی را خواستار و شورا را یک نهاد مقدس دانستند.
 
 
عبداله معصوم نژاد رییس اتاق اصناف اوز: با تبریک گرامیداشت روز شورا به اعضای محترم شورا و تبریک ماه مبارک رمضان به مسئولین حاضر در جلسه و تشکر و خسته نباشید به شهردار و اعضای ستاد بیماری کرونا و برای همه آرزوی موفقیت کردند.
 
 
محمود محبی رییس شورای اسلامی شهر اوز ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و روز شورا تشکر از امام جمعه، فرماندار، معاون فرماندار، شهردار و آقای معصوم نژاد، از فرماندار خواست ادارات هر چه سریع تر مستقر یابند و از افراد بومی در ادارات استفاده شود. مردم انتظارات زیادی از شورا دارند. که باید به انتظارات آنها توجه و عملی شود.
 
 
مهندس جعفر راستگو نایب رییس شورای اسلامی شهر اوز و رییس شورای شهرستان از همه مسئولین حاضر در جلسه تشکر و قدردانی کردند.
 
 
فریبا صالحی عضو شورای اسلامی شهر:  از همه مسئولین حاضر در جلسه تشکر و قدردانی کردند و بیان کردند در مرحله ای به سر میبریم که رضایت بخش هستیم.
 
 
مهندس مسعود کراماتی شهردار ضمن تبریک سالروز شورا، به اعضای شورا تبریک گفته و شورا را برآیند مردم دانستند. اعضای شورا و شهرداری با مشورت و همدلی در جهت پیشبرد اهداف کارها را پیش میبریم؛ پرسنل شهرداری هم خالصانه شب و روز دست به دست هم دادن و کارها را انجام می دهند.
 
 
دکتر مهران عسکری عضو شورای اسلامی شهر: سلام و تشکر از مسئولین در جلسه، حضور شما مسئولین باعث دل گرمی اعضای شورا می باشد. از جمله کارهای مهمی که در شورای پنجم اتفاق افتاده ارتقای بخش اوز به شهرستان و مخزن آب و ... می توان اشاره کرد.
 
 
مهندس فرهاد رحمان زاده عضو شورای اسلامی شهر: از همه مسئولین حاضر در جلسه تشکر و قدردانی کردند اولین سالی است که در چنین روزی شهرستان هستیم. خود باوری و نهادهای مردم نهاد از ثمرات شورا است.
 
 
مهندس مَنِشی معاون فرماندار: ضمن تبریک روز شورا و تشکر از امام جمعه‌ و اعضای در جلسه، اینجانب نزدیک ترین فرد به فرماندار هستم که به وضوح شاهد دلسوزی فراوان فرماندار برای توسعه شهرستان در همه ابعاد هستم و برایشان آرزوی موفقیت می کنم.
 
 
در پایان جلسه هدایایی به رسم یادبود از سوی مسئولین به اعضای شورا اهدا گردید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
روابط عمومی شهرداری اوز
 

 

نظرات ارائه شده

نظرات

ارسال نظر
ارسال به دوستان
نام
پست الکترونیک
آدرس وبسایت یا وبلاگ
نظرشمــا    
. نظراتی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود*
کد امنیتی:   
ارسال نظر
10345

 
31 فروردين 1403 , 10 شوال 1445 , 2024 April 19

آخرین اخبار
پربیننده ترین اخبار