جستجو:  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر : 10339 زمان مخابره: 19 بهمن 1398 -- 22:48:03 | تعداد بازدید: 542 نسخه چاپی

معرفی اوز به عنوان شهر خلاق در ترویج کتابخوانی 19 بهمن 1398 در آئین معرفی ششمین پایتخت کتاب ایران

در آئین معرفی ششمین پایتخت کتاب ایران که روز ۱۹ بهمن در سالن همایش های کتابخانه ملی ایران با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، شیراز و اوز از استان فارس حائز بالاترین امتیاز در کشور شدند

 
 

در آئین معرفی ششمین پایتخت کتاب ایران که روز ۱۹ بهمن در سالن همایش های کتابخانه ملی ایران با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، شیراز و اوز از استان فارس حائز بالاترین امتیاز در کشور شدند.

 

در این مراسم شیراز به عنوان پایتخت کتاب و اوز به عنوان اولین شهر خلاق حوزه کتابخوانی کشور معرفی شد و پس از اوز به ترتیب بم، رفسنجان و شهر ری به عنوان سه شهر دیگر خلاق حوزه کتابخوانی معرفی شدند. به اوز علاوه بر لوح بن ۱۵ میلیون تومانی کتاب نیز اهدا شد.

 

دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابراهیم حیدری مدیر اجرایی پایتخت کتاب و مدیرکل مطالعات فرهنگی وزارت، اشرف بروجردی رئیس کتابخانه ملی ایران، پورمختار دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی از سخنرانان این همایش بودند.

 

مهندس کراماتی شهردار اوز به اتفاق فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی، جعفر راستگو رئیس شورای شهرستان، محمود محبی رئیس شورای شهر، سعید کراماتی، طیبه نامی، کتابداران کتابخانه های اندیشه، صفیه خضری، بانو و کودک ونوجوان اوز و جمعی از همشهریان مقیم تهران در مراسم اختتامیه حضور داشتند.

 

لوح شهر اولین شهر خلاق حوزه کتابخوانی به شهردار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز تقدیم شد.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
«  به نقل از سایت اوز امروز - http://awazemrooz.ir/?p=16214  »

 

نظرات ارائه شده

نظرات

ارسال نظر
ارسال به دوستان
نام
پست الکترونیک
آدرس وبسایت یا وبلاگ
نظرشمــا    
. نظراتی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود*
کد امنیتی:   
ارسال نظر
10339

 
31 فروردين 1403 , 10 شوال 1445 , 2024 April 19

آخرین اخبار
پربیننده ترین اخبار