جستجو:  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر : 10255 زمان مخابره: 18 تير 1398 -- 08:40:37 | تعداد بازدید: 302 نسخه چاپی
گرامیداشت روز شهرداری ها و دهیاری ها توسط شورای اسلامی شهر اوز

اعضای شورای اسلامی شهر به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها با حضور خود در شهرداری و تقدیم کردن شاخه گل به پرسنل این شهرداری این روز را گرامی داشتند

به گزارش روابط عمومی شهرداری اوز یکشنبه 16 تیرماه 1398، در این مراسم ابتدا دکتر مهران عسکری رییس شورا، محمود محبی نایب رییس شورا و فریبا صالحی عضو شورا با حضور در محل کار کارکنان با دادن شاخه گل از زحمات آن ها تشکر و قدردانی کردند.
 
در ادامه که جلسه ای در اتاق شهردار با حضور کارکنان برگزار گردید؛ دکتر عسکری ضمن عرض سلام و خسته نباشید و گرامیداشت این روز و تشکر از شهردار و کارکنان شهرداری، اظهار داشتند که این حداقل کاری است که ما می توانیم برای شما انجام دهیم و همچنین تا در شهرداری با توجه به تنوع ارباب رجوع، یک شغل پر استرس نسبت به ادارات دیگر دانستند و ضمن ادامه مطلبشان هرگونه پیشنهاد و راهکار در مورد مصوبات شورا و شهرداری را با جان و دل می پذیریم تا بتوانیم تعامل بیشتری بین شورا و شهرداری ایجاد کنیم.
 
در ادامه جلسه سرکار خانم صالحی و محمود محبی از اعضا شورا ضمن عرض سلام و تبریک این روز و آرزوی موفقیت برای همه عزیزان را خواستار شدند.
 
مهندس کراماتی شهردار اوز نیز ضمن تشکر از اعضای محترم شورا، پرسنل شهرداری را بچه هایی صادق، زحمتکش که فراتر از حقوق و دستمزد کار می کنند دانست و همچنین فضای شهرداری را آرام و بدون حاشیه خواند.
 
در پایان جلسه لوح تقدیری که از طرف شورا آماده شده بود توسط رییس شورا دکتر عسکری قرائت و سپس به شهردار اهدا گردید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
روابط عمومی شهرداری اوز

 

نظرات ارائه شده

نظرات

ارسال نظر
ارسال به دوستان
نام
پست الکترونیک
آدرس وبسایت یا وبلاگ
نظرشمــا    
. نظراتی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود*
کد امنیتی:   
ارسال نظر
10255

 
07 ارديبهشت 1403 , 17 شوال 1445 , 2024 April 25

آخرین اخبار
پربیننده ترین اخبار