جستجو:  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر : 10195 زمان مخابره: 16 بهمن 1397 -- 20:25:44 | تعداد بازدید: 821 نسخه چاپی
اهداء کلاه ایمنی به منظور فرهنگ سازی و ایمنی پرسنل شهرداری اوز

به منظور فرهنگ سازی و ایمنی پرسنل شهرداری، شهردار اوز در این راستا به پرسنل و کارمندان شهرداری کلاه ایمنی هدیه داد

به گزارش روابط عمومی شهرداری اوز جلسه ای با حضور مسعود کراماتی شهردار، حسین آتش فراز بخشدار، مهران عسکری رئیس و خانم صالحی اعضای شورای اسلامی شهر اوز و جناب سروان نوح پیشه پلیس راهور لارستان مستقر در اوز، خانم نور افشان و دیگر همکارنشان از انجمن دوستداران کودک، فریدون نامی از انجمن دوستداران بهداشت اوز، کارمندان و پرسنل شهرداری، امروز صبح رأس ساعت 9 در تاریخ 1397/11/16 در دفتر شهردار برگزار گردید.

شهردار اوز گفت: حفظ جان پدر موجب امنیت کودکان و در نهایت خانواده می­شود. هدف از این کار، فرهنگ سازی و حفظ ایمنی کارکنان و پرسنل شهرداری است.
 
همچنین کراماتی ادامه داد: توسعه شهر باید به صورت پایدار باشد. شهرداری باید تمامی جوانب شهری را درنظر بگیرد و اشاره کرد که ما باید شهر را در تمامی جنبه ها در نظر بگیریم تا شهری پویا، فعال، پایدار و ایده آل داشته باشیم.
 
آتش فراز بخشدار اوز هم نیز ضمن تشکر از شهردار از این کار فرهنگی و ایمنی برای کارکنان و پرسنل شهرداری، ایمنی را قدم اول هر کاری دانست.
 
عسکری رئیس شورا هم ضمن تشکر از این کار خوب توضیح داد: ما باید فرهنگ سازی را از خودمان شروع کنیم.
 
خانم صالحی عضو شورا شهر هم ضمن تشکر و قدردانی، آینده نگری و فرهنگ سازی را لازم برشمرد و اشاره کرد همه باید با دست در دست هم دادن، برای سلامت جامعه بکوشیم.
 
بقیه اعضا حاضر در جلسه به ترتیب ضمن تشکر از این کار شهرداری، ایمنی را لازم و ضروری دانستند و در پایان کلاه ایمنی که از طرف شهرداری خریداری شده بود به وسیله شهردار و مسئولین به پرسنل شهرداری اهداء گردید.
 
 
 
 
 
روابط عمومی شهرداری اوز

 

نظرات ارائه شده

نظرات

ارسال نظر
ارسال به دوستان
نام
پست الکترونیک
آدرس وبسایت یا وبلاگ
نظرشمــا    
. نظراتی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود*
کد امنیتی:   
ارسال نظر
10195

 
06 ارديبهشت 1403 , 16 شوال 1445 , 2024 April 24

آخرین اخبار
پربیننده ترین اخبار